Verlengde garantie

Uitgebreide garantievoorwaarden

Artikel 1 - Verlengde garantie

Aanvraag garantieverlenging binnen 3 maanden na aankoopdatum machine

Betrokken referenties :                                         

 

Algemene voorwaarden :

Voor particulieren in Frankrijk, Duitsland en BeNeLux die eigenaar zijn van de volgende machines: MBHE2, MHHE2, MKHE3, MKHP3, MKHP4, MKHP5, MKM, MKHPF.

Particulieren kunnen een garantie-uitbreiding aanvragen binnen 3 maanden na de aankoopdatum van hun machine.

De verlengde garantie geldt voor nog eens 3 of 6 jaar en wordt van kracht aan het einde van de oorspronkelijke garantieperiode van 3 jaar.

De verlengde garantie kan niet worden gecombineerd met de aankoop van een nieuwe machine in de E-shop. De aanvraag moet op een later tijdstip worden ingediend, aangezien de aankoopfactuur en het serienummer nodig zijn om de aanvraag in te dienen.

Om gebruik te maken van dit aanbod en uw geld terug te krijgen, hoeft u alleen maar :

  1. Maak een account aan op www.etesia.nl
  2. Vul uw aanvraag online in door alle velden van het formulier in te vullen: Verlengde garantie | Etesia
  3. Selecteer de betreffende machine
  4. Voer het serienummer van de machine in: dit moet overeenkomen met een serienummer geïdentificeerd door ETESIA
  5. Voeg de aankoopfactuur van de machine bij
  6. Vink verlenging 3+ of 6+ aan. Het tarief (3+ of 6+) is uniek, ongeacht het machinemodel, en in één keer te betalen. De prijs wordt weergegeven achter de keuze van de optie.

 

Als u problemen ondervindt bij het registreren, neem dan contact op met de klantenservice via: savetesia@etesia.com

Als de aanvraag succesvol is, wordt er een bevestigingsmail verzonden en kunt u overgaan tot betaling om de garantieverlenging te activeren.

Artikel 2 - Verwerking en betaling

Na ontvangst van de kennisgeving van de aanvraag voor garantie-uitbreiding per e-mail, controleert de dienst na verkoop of aan de voorwaarden is voldaan om de garantie-uitbreiding te valideren (of niet).

De dienst na verkoop kan de aanvraag “Weigeren”, “Accepteren” of “In behandeling nemen”.

Als de aanvraag wordt geweigerd, zal de dienst na verkoop de klant hiervan op de hoogte brengen, met vermelding van de reden.

Als de aanvraag gevalideerd wordt, zal de dienst na verkoop de klant informeren door de volgende informatie te sturen:

- Bevestiging van het gevalideerde verzoek

- Formulier

- BANKGEGEVENS

- Notitie waarin de klant wordt geïnformeerd dat hij/zij 30 dagen heeft om de betaling uit te voeren vanaf de ontvangst van de e-mail.

Zodra de betaling is ontvangen, wordt de klant geïnformeerd en wordt de garantie-uitbreiding geactiveerd.

Als de aanvraag wordt opgeschort, informeert de Klantenservice de klant met vermelding van de reden.